2012. október 30., kedd

Zara ing kontra ebay ing


A minap (egészen pontosan most) találtam rá erre az ingre, ami valahonnan nagyon ismerős volt. Sok bolt kínálat tudom, ismerem, hiszen én magam sokat járok vásárolni, és egyszerűen nyitott szemmel járok, mindig a legjobb árakat keresem. Ez az ing a Zara honlapján van feltüntetve, és az üzletben is láttam, potom 15.000 ft-ért vesztegették, ami szerintem irdatlan nagy összeg úgy, hogy ez csak egy laza ing, ráadásul felpróbáltam, és semmi alakom lett (még elveszett az is, ami volt haha :D), de valahogy az anyag se nyerte el a tetszésemet.

Lám, lám, az ebay-en ugyanezzel az inggel reklámozzák az ő változatukat, mellesleg nem tudom, mennyiben hasonlítanak, de azt tudom, hogy az ára már sokkal sokkal barátságosabb ($29, 69 kb. 6800 ft).

ITT megnézhetitek, szerintem megér egy próbát annak, akinek kedve van a military stílushoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése