2012. október 30., kedd

Elnézésetek kérem...

...hogy se szó, se beszéd nélkül léptem le, és még el se köszöntem, de még csak nem is tudattam, hogyan tovább. Ennek két oka volt: egy részt még magam sem tudtam, hogy hova tovább, mit csináljak a bloggal, mit nem. Megvallom őszintén, picit lankadt a lelkesedés, és úgy éreztem, és egyáltalán nem csinálok olyan színvonalas blogot, mint a többiek. A másik oka, hogy szinte nincs is időm a sulin kívüli teendőimen agyalni, mert el vagyok havazva a szalagavatómmal, ruhapróbák, vezetni járok, stb stb.

DE most megjött egy icike-picike ihlet, hogy talán mivel dobhatnám fel egy kicsit a blogot, amíg kitalálom véglegesen, hova tovább. Nagy ebay-fan lettem, egyik-másik eladó termékeit kívülről fújom. Így arra gondoltam, hogy néha-néha megoszthatnám a tapasztalataim, vagy akár tippeket adhatnék, javaslatokat ékszerekkel, ruhákkal kapcsolatban. :)

Úgyhogy a következő bejegyzések erről fognak leginkább szólni, mert most ez a fő hobbim, a kincsvadászat :D

Puszi nektek, drága (megmaradt) olvasók! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése