2012. szeptember 3., hétfő

Mit ettem ma?

Találtam egy képet, mert akartam indítani egy kis rovatot az általam szeretett kajákról, amiket még én is meg tudok csinálni (most mondom, egyáltalán nincs sok). A mai menü pedig egy kis mozarella volt paradicsomokkal, ami számomra egy tipikus nyári kaja, az elkészítése pofon egyszerű és nagyon laktató, és befér még mellé 1-2 fagyi is :)
Vágj le egy szelet mozarellát (lehetőleg egy nagyból) és tedd bele egy olajos serpenyőbe (legyen oliva, úgy az igazi). Süsd meg mindkét oldalát, amíg össze nem esik és nem lesz olvasztott, majd tedd rá egy kistányérba a paradicsomok közé és szórj rá bazsalikomot (vagy oregánót, kinek hogy). A végén pedig tehetsz rá extra szűz olivaolajat, nekem úgy tökéletes :)
Voilá, máris kész egy fincsi, könnyű kis ebéd avagy vacsora. 

2 megjegyzés: