2012. szeptember 3., hétfő

Back to LIFE

Nem merem azt a címet adni, hogy Back To School, mivel egy másik blogon már szerepelt és elég nagy port kavart fel, számomra nem igazán érthető okokból, mert semmi baj nem volt vele.
Back to life: újra vissza kell térnünk a jól megszokott kis életünkbe így a hosszú nyarunk után, ez borzaztó nehéz, pláne, hogy nincs őszi idő, gyakorlatilag úgy érzem magam, mint aki nyáron jár suliba, egy cseppet sem érzem a szeptember hűsítő illatát, max csak este, de az nem elég :(
Hoztam outfitet, amit elsősorban suliba járóknak csináltam (egyetem, fősuli, gimi), vagy akár olyanoknak, akiknek nem kötelező a fekete-fehér, blúz és zakó kombináció a munkahelyre, hanem mehet átlagos de mégis tisztességes cuccokban.

back to work



Azt már megtanultam, hogy a matchy-matchy azaz a jól megszokott, néhol átlagos színkombinációink nem mindig eredményeznek wow effektust ha mások ránk néznek, így egy kicsit kevertem, kavartam a lapokat, egy kis loafer ide, egy kis laza ing oda, és egy sulis táskával megspékelve vegyes lett a dolog, de nem matchy-matchy, remélem :D

back to school



A következő outfit szerintem még jobb lett, pláne, hogy a nyárvégi hőségben is tudjuk hordani, és a reggeli hűvösben is megállja a helyét. Régóta szeretnék ilyen szoknyát, gondolom, max csak jövőre szerzek be egy hasonlót, de a Mangoban láttam ilyet. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése