2012. augusztus 14., kedd

Leárazás körkép 2012

Tegnap sikerült ismét megvetni a lábam egy nagy plázában, ezért tudok nyilatkozni a leárazás állapotairól. A Bershka-ba vezetett az első utam, ahol a lenge nyári felsők 1400 és 2000 ft körül mozogtak, ami abszolút jó ár, tekintve, hogy vettem egy pulcsit 1400-ért és egy inget 2000-ért (kép majd később). Megéri bemenni, hiszen olyan felsőket adnak potom pénzekért, amik korábban 4500 ft-ba kerültek vagy még többe. Vannak nadrágok is, természetesen csak kis méretekben.
Stradivariusban már nagyon gyér a kínálat, bár itt is be lehet szerezni temérdek csipkés holmit, itt dominálnak a jó szoknyák, de kabátokból és blézerekből is találni ezt-azt.
Pull and Bear-ben még sok értékes ruha van kb 3000 ft-ért és 4500 ft-ért, amk nekem igazán tetszettek, nem is értem, hogy miért nem keltek el. Vannak még fürdőruhák is 1-2 méretben, ja és vannak kardigánok is.
Zara-ban már igen kifogyott minden, tavaly ilyenkor még roskadozott a bolt az olcsó áruktól, nem tudom most mi van. Természetesen most is ki lehet fogni jó árukat, csak keresni kell őket. Itt vegyetek blézert, mert 14 ezer helyett 7 ezerért vannak, és a Zara szerintem elég jó minőség, úgyhogy én vettem egy menta színűt.
Ennyi boltban jártam-keltem idő hiányában, szerintem a türelmeseknek abszolút megéri, mert kevés áruból még mindig ki lehet hozni valamit. Képekkel még tartozom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése